Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Η 1η Ιούλη είναι κοντά!

2 σχόλια:

  1. Φίλε, οφείλω να σου πω ότι είμαι εκνευρισμένος. Γενικά γαμώ τα μέτρα μου και γαμώ την κοινωνία μου! Καθόμουν τις προάλλες με παρέα για φαί. Άλλαξα τρεις φορές θέση γιατί η παρέα μου δεν σταμάτησε να καπνίζει ακόμα και την ώρα που τρώγαμε και μια κοπέλα πήγε να μου την πει λέγοντας μου ότι δεν είναι ακόμα παράνομο να καπνίζεις σε κλειστό δημόσιο χώρο. Παιδιά τα πράγματα είναι απλά... Εάν χρειάζεστε ένα νόμο για να μη γαμάτε το σπίτι του διπλανού σας, αν μη τι άλλο όταν βάζει μια μπουκιά στο στόμα του, τότε σας χρειάζονται νόμοι.

    Με απόλυτο σεβασμό στο δικαίωμα να καπνίζεις χωρίς να ενοχλείς το διπλανό σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπόν αγαπητέ έχεις δικιο. Τελικά ίσως θα πρέπει να πηγαίνεις για φαγητό χωρίς παρέα. Εντάξει, πλάκα κάνω. Δεν έχω να πω κάτι παραπάνω σ' αυτά που λες. Φυσικά και είναι δικαίωμά σου, τουλάχιστον την ώρα που τρως, για να μην πούμε και τις υπόλοιπες ώρες να μην χρειάζεται να ψάχνεις το φάγητό σου μέσα σε σύννεφα καπνού. Και στα λέει αυτά ένας καπνιστής, ο οποίος έχει πέσει κι αυτός σε ανάλογα σφάλματα. (δυστυχώς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή