Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

ΤΑΒΛΙ

Λοιπόν ήρθε και το καλοκαιράκι μια επόχη που δεν γουστάρω ιδιαίτερα εκτός από τις λίγες μέρες που είμαι αραχτός σε κάποια παραλία και μαζί μ΄αυτό επέστρεψαν και οι αληθινοί sportsmen των πόλεων!
Μιλάω φυσικά για τους ταβλαδόρους των μπαλκονιών!
Και εξηγούμαι....
Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με το τάβλι (αν και το βαριέμαι αφόρητα) αλλά τι φταίω ενώ είμαι αραχτός στο μπαλκόνι μου ν'ακούω quadrophonic τα πούλια τα ζάρια και τα μπίνελικια που συνοδεύουν το άθλημα;
Και καλά αν είναι σε επιτρεπόμενες ώρες δεν τρέχει και τίποτα αλλά αν οι παρτίδες κρατάνε μέχρι αργά;
εκείνες ακριβώς τις ώρες που θέλει κάποιος να την πέσει στην πόλυ άνετη ξύλινη καρέκλα του μπαλκονιού του και να χαλαρώσει;
Αν βέβαια ακούσουν καμιά μουσική ή συζήτηση απο πουθενά οι ίδιοι θ'αρχίσουνε τα "σσσοουουουουττττ","ησυχία ρε", "κοιμούνται τα μικρά", "δουλεύουμε αύριο" κ.λ.π. κ.λ.π.
Κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουνε κάποιοι οτι τα μπαλκόνια δεν είναι μόνο για επιτραπέζιες αθλοπαιδείες και θα πρέπει να υπάρχει σεβασμός ως προς το πως 8έλει ο καθένας μας ν'απολαύσει τις καλόκαιρινές του νυχτερινές ώρες(και μιλάω για μετά τις 11:30-12:00) στο σπίτι του!

Υ.Γ.1 φυσικά και αναφέρομαι στη δική μου γειτονιά αν και αυτό πάνω κάτω παίζει στις πιο πολλές γειτονιές της Ελλάδας.
Υ.Γ.2 ναι σήμερα υπήρχαν μεγάλα σε ενδιαφέρον και διάρκεια derby σε τέσσερα γειτονικά μου μπαλκόνια (quadrophonic).
Υ.Γ.3 αν βάλω το τελευταίο των Fall στη διαπασών θα χάσω το δίκιο μου ή δεν θα πάρουν χαμπάρι οι μπαλκονάτοι sportsmen;

1 σχόλιο: